Saturday 21 May 2011

Mornink bebeh ;]

Anneyeong :) ! Mornink huhux ary exam pown smpat g update , muahahaha besalah tyrah kan :p .Fine aku dah delete post yg semalam .Post yg pling HOT kod .Ohh well mickey ta bgi ak maki2 oqg dah .Hahah -.- .Okay aku pown insyAllah takmaw dah laa kan bt mulut LONGKANG dlm blog , bkn dpt apa pown , puas ja aty ja pown takdak makna ==' .Baek ak study utk exam neh enn enn ? Hikhik sy dh jd baek :"> .Ocehh ayat cnn0t g0 xD .Klw duk ngn ak memang ayat suma takley blaa , so takpayah komen apa nahh ^^ .Knon lah sngad tak kutuk oqg ,hahak okehh im trying to be more matured , takmow ada musuh tuh pown klw bulee lar kann ?
>___< .Okay bebeh , let the storyyyy beginnnnn ;D .Ehem ehemm aryne ak nk introduce kt mpa family aku .Hehe first skalyyyy umi n abah aku laa ,spa lgy :)
 Bwah neh abg n atek aku ^^
 Yg neh plak atek n kak ngah n kakak ;)
 Ehem2 ,yg neh kak long n abg ipar aku :P
 Haha yg neh mcm besalah ,ank sedara aku ,haziq n imann ;'>
aku mnaa woiii ?wuhohohohoh malaeh nk ltak gmbar laa ,mpa dh knai ak kann .Hehe so kbye saranghamnida ;D

No comments:

Post a Comment